Project Manager

Nivelul carierei Middle (2-5 ani) | Posturi disponibile: 1 | Tip contract: Full Time |  Locație: București

Despre

Rolul tău în calitate de Project Manager la Intergraph Computer Services se va axa în principal pe coordonarea proiectelor IT din domeniul administrației publice, pe întreg ciclul de viață de dezvoltare și implementare, creând totodată impact pozitiv și aducând plus valoare instituțiilor publice locale sau naționale.

Vezi toate posturile disponibile ->
  • Realizează managementului de proiect (în proiecte de furnizare soluții software în domeniul administrație publică) – identificare, planificare, prioritizare și monitorizare activități specifice;
  • Coordonează echipa de implementare în proiectele alocate și asigură managementul tuturor activităților: analiză, design, dezvoltare, configurare, testare, implementare, integrare, instruire a personalului și de punere în funcțiune a sistemului dezvoltat;
  • Coordonează eficient activitățile proiectelor în vederea atingerii obiectivelor stabilite, asigurând coerență și previzibilitate;
  • Gestionează eficient elementele ce țin de timp, cost și calitate în activitățile realizate;
  • Asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Elaborează și actualizează planul de proiect;
  • Coordonează activitatea de ofertare în cadrul licitațiilor din domeniul de business;
  • Monitorizează livrabilele și pregătește documentele necesare (rapoarte, documentații etc.);
  • Asigură realizarea documentației de management de proiect, inclusiv managementul contractului;
  • Gestionează, urmărește și controlează riscurile și obstacolele (identificare, documentare, prioritizare, cuantificare);
  • Gestionează comunicarea în cadrul proiectului (echipa, client, parteneri) și urmărește îndeplinirea obligațiilor contractuale;
  • Elaborează și aplică metodologii de management proiect și proceduri de lucru specifice, orientate spre îmbunătățirea continuă a calități și proceselor de lucru din proiectele coordonate.
  • Coordonează și sincronizează mai multe echipe/proiecte simultan;
  • Stimulează comunicarea și inovarea atât la client cât și în cadrul echipei.
  • Absolvent de studii de profil: cursuri Project Management acreditate, specializări universitare în domeniul managementului de proiecte.
  • Experiență în activități asimilate managementului de proiect
  • Utilizare avansată a instrumentelor de planificare management de proiect;
  • Abilități de organizare, identificare riscuri și de planificare a unui proiect din domeniul IT;
  • Abilități de comunicare, de sinteză a status-ului proiectului și de negociere.
  • Certificat Manager de Proiect- acreditat ANC sau echivalent;
  • Experiență în implementarea proiectelor de IT sau de măsurători date în poziții de manager de proiect sau asistent manager de proiect;
  • Experiență de lucru în domeniul serviciilor publice: Administrație publică, Ordine publică, Utilități & Telecomunicații;
  • Experiență în derularea licitațiilor publice și/sau achiziții directe (SEAP/SICAP);
  • Experiență în utilizarea MS Project, pachetul Office.
Rolul și Responsabilități
  • Realizează managementului de proiect (în proiecte de furnizare soluții software în domeniul administrație publică) – identificare, planificare, prioritizare și monitorizare activități specifice;
  • Coordonează echipa de implementare în proiectele alocate și asigură managementul tuturor activităților: analiză, design, dezvoltare, configurare, testare, implementare, integrare, instruire a personalului și de punere în funcțiune a sistemului dezvoltat;
  • Coordonează eficient activitățile proiectelor în vederea atingerii obiectivelor stabilite, asigurând coerență și previzibilitate;
  • Gestionează eficient elementele ce țin de timp, cost și calitate în activitățile realizate;
  • Asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Elaborează și actualizează planul de proiect;
  • Coordonează activitatea de ofertare în cadrul licitațiilor din domeniul de business;
  • Monitorizează livrabilele și pregătește documentele necesare (rapoarte, documentații etc.);
  • Asigură realizarea documentației de management de proiect, inclusiv managementul contractului;
  • Gestionează, urmărește și controlează riscurile și obstacolele (identificare, documentare, prioritizare, cuantificare);
  • Gestionează comunicarea în cadrul proiectului (echipa, client, parteneri) și urmărește îndeplinirea obligațiilor contractuale;
  • Elaborează și aplică metodologii de management proiect și proceduri de lucru specifice, orientate spre îmbunătățirea continuă a calități și proceselor de lucru din proiectele coordonate.
  • Coordonează și sincronizează mai multe echipe/proiecte simultan;
  • Stimulează comunicarea și inovarea atât la client cât și în cadrul echipei.
Cerințe Minime
  • Absolvent de studii de profil: cursuri Project Management acreditate, specializări universitare în domeniul managementului de proiecte.
  • Experiență în activități asimilate managementului de proiect
  • Utilizare avansată a instrumentelor de planificare management de proiect;
  • Abilități de organizare, identificare riscuri și de planificare a unui proiect din domeniul IT;
  • Abilități de comunicare, de sinteză a status-ului proiectului și de negociere.
Constituie Avantaj
  • Certificat Manager de Proiect- acreditat ANC sau echivalent;
  • Experiență în implementarea proiectelor de IT sau de măsurători date în poziții de manager de proiect sau asistent manager de proiect;
  • Experiență de lucru în domeniul serviciilor publice: Administrație publică, Ordine publică, Utilități & Telecomunicații;
  • Experiență în derularea licitațiilor publice și/sau achiziții directe (SEAP/SICAP);
  • Experiență în utilizarea MS Project, pachetul Office.